Sonntag, 14. Februar 2016

Kameramann...

Hallo Blogger, heute zeige ich euch eine Karte die für einen Hobbyfotograf zum Geburtstag gewerkelt habe. Erst wußte ich nicht wie ich das umsetzen sollte, aber dann kam mir eine Idee und simsalabim war die Karte fertig :)

Hello bloggers, today I´ll show you a card which had made for a Hobby-Cameraman. At first I did not know how I to do a card for this hobby, but then I got an idea and simsalabim the card was done :)


Challenges:
Addicted to Stamps-  #120 DIE Cuts - 27.Feb
Ribbon Girl - Anything goes - 20.Feb 
Little Miss Muffet - #131 Anything goes - 23. Feb
Crafty Girls - #14 Anything goes 24. Feb 
Love to Crap - #72 Anything goes - 28. Feb

Kommentare:

  1. Great card Janine - thanks for joining in with the Ribbon Girl card challenge, best of luck, Mary x www.ribbongirl.co.uk

    AntwortenLöschen
  2. fab tag
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous card! Great details. Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    AntwortenLöschen
  4. This is such a superb card!

    Thank you so much for joining us at Little Miss Muffet Stamps and good luck!

    Hugs,
    Karen.DT.xx
    www.kernowdesigns.co.uk

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails